Parkeringar

Skapad torsdag 23 okt 2025, 15:41 av SL105

torsdag 23 okt 2025, 15:41
Tjenare.

Fick igår kväll ställa mig på laddplatserna nere på nedreparkeringen, självklart åkte jag på en bot.

Detta för att det var överfullt på både, södra, norra och mellan parkeringarna. Står husbilar, på parkeringarna, som inte rör på sig på x antal dagar, även små bilar som mycket väl får plats i garagen.

Vi med lite större bilar får inte lika lätt plats i garaget, så jag hade gärna bett om lite samarbete.

Vi bor här tillsammans och har gemensamma parkeringar. Har din bil möjlighet att ladda, gör plats för någon som inte kan och ställ dig vid laddstolparna.
Mvh Isak
lördag 25 okt 2025, 13:49
Varför tas inte sådana här inlägg bort ? Vågar inte de inte visa vilka de är så skall inläggen bort !
Undrar om hen xx vågar gå runt med en lista när hen inte vågar stå för sitt inlägg, ynkligt!
söndag 26 okt 2025, 20:01
Dom är inte så anonyma som dom tror. Deras ipadresser finns loggade på hemisidan så den som är anvarig för hemsidan kan reda på vem som skrev om dom vill.
Tycker det bättre att vi skapar en hemsida där alla måste logga in för att ta del av våran info.
Som det är nu så kan hela vårlden komma in o läsa och skriva i vårat forum.
  Den här webbplatsen använder cookies för att alla funktioner och tjänster ska fungera, samt förbättra användarvänligheten.