Parkeringar

Skapad onsdag 11 jun 2025, 22:36 av Gustav Myklebust

onsdag 11 jun 2025, 22:36
Vilka är det som sitter i styrelsen egentligen? Finns inte en enda parkering varken på mellangatan, norra (norra ligården) eller besöksparkeringen. Finns hur mycket yta som helst att smälla upp parkeringar på men ni verkar blunda för det helt och hållet!! Det får vara nog nu. Agera nu för helvete
torsdag 12 jun 2025, 21:43
Det står på hemsidan vilka som sitter i styrelsen och har du förslag på var man skulle kunna anlägga nya p-platser kan man skicka dessa till föreningens mail.
tisdag 24 jun 2025, 10:24
Jag tror att dedikerade parkeringsplatser med nummer kommer att minska problemet. Vi kan börja med att ge ett nummer per hus. Den andra bilen kan parkeras i garaget. I mitt fall får min bil inte plats i garaget och jag måste parkera den utomhus. Jag brukar leta efter lediga platser när jag kommer hem från jobbet, och det tar tid. Om jag hade ett nummer skulle jag parkera direkt på denna dedikerade plats utan att leta efter en ledig parkeringsplats. Jag tycker att ett nummer per hus är rimligt. För den andra bilen i samma hushåll kan grannarna hitta sin lösning.
onsdag 16 jul 2025, 15:34
Finns många parkingar om alla börjar använda sina garage.
Jag har en stor bil och kommer precis in i garage men kan inte komma ur bilen så det är ju ett problem men jag ser att det finns mängder med småbilar som kommer lätt in i sina garage.
Jag har räknat upp till 30 småbilar och då betyder det att det finns platser utomhus till dom större.
Orkar man inte öppna sin garage så skaffa en garageöppnare..
Är inte så dyrt som folk vill tro man kan nyttja rot på det. 50%
Helst vill jag ha ett nytt garage med laddplatser i dom men det kommer nog inte hända tyvärr.
  Den här webbplatsen använder cookies för att alla funktioner och tjänster ska fungera, samt förbättra användarvänligheten.